Monday, July 6, 2009

Hayatie...

Terbaca blog kawan baik saya yang baru memulakan master programnya di ukm...saya berharap saya mampu untuk menjadi paling kurang setengah tabahnya seorang hayatie...susah untuk mendapat seorang sahabat dan betul, saya amat bersyukur untuk mengenali dia...begitu payah dan penuh dengan duri onak ranjau dan semua kesusahan hanya untuk menjadi lebih berjaya..saya memang tabik spring pada die..tibe2 terasa rindu dengan dia walaupun selalu sahaja kami bersms...yatie, now you are living a very meaningful life...maybe all the difficulties and obstcles are leaving you slowly because they begin to realize how starong you are...my prays will all be yours forever..im really thankful to know you and have you by my side untill today...hopefully until my last breath you will always be by my side..

No comments:

Post a Comment